Upínací pás s račňou LC 2500 daN 5 t / 8 m pás 50 mm MULTIPA
Výrobca: | Multipa |
---|---|
Kód: | MUL5008J |
Šírka [mm]: | 50 |
Dĺžka | 8 m |
Podľa nosnosti | 5 t |
Dodanie do boxu / výdajného miesta | Áno |
Upínací pás s račňou LC 2500 daN 5 t / 8 m pás 50 mm MULTIPA
Upínací pás s oceľovou račňou a oceľovým hákom
- LC 2500 daN
- Maximálna upevnenie: 5000 kg
- Šírka pásu: 50 mm
- Farba: oranžová
- Dĺžka pásu: 8 m
- Vyrobené podľa normy: EN 12195-2
Popis: Dvojdielny upínací pás s račňou pre zaistenie nákladu zakončený hákmi. Račňa je celokovového prevedenia s istiacim mechanizmom, popruhem šírky 50 mm, dĺžkou 8 m. Upínací pás sa vyznačuje pevnosťou v ťahu 2500 kg, pri objatí nákladu 5000 kg. Pri upínaní nákladu doporučujeme používať ochranné prvky. Bez použitia ochranných prvkov môže dôjsť k poškodeniu upínacieho pásu. Upínací pás nepoužívajte ak je poškodený! Je zakázáné používať upínacie pásy k zdvihaniu bremien. Naväzované, zauzlované a inak neodborne upravované upínacie pásy nesmú byť použité.
Použitie: Hák volnej i pevnej časti pásu upevníme do vhodného miesta na ložnej ploche vozidla. Pás ručne pretiahneme cez unášač z račny von, aby bol pás cez náklad celkom natiahnutý - zamedzíme tým tak ,,upchaniu" račny namotaným pásom. Potom pákou račny pás napneme - pás musí byť okolo unášača račny ovinutý min. 2,5 krát. Uvoľnenie pásu prevádzame odistením západky z rohatky račny - zatlačením pružiny, a premiestnením páky račny o 180o do tzv. uvoľňovacej polohy. Pás je potom možné z račny voľne vytiahnúť späť von.
Upozornenie: Upínaciu račňu doťahujte tak, aby ste nepoškodili náklad. K doťahovaniu používajte len vlastnú sílu. Račňu nikdy nedoťahujte pomocou cudzieho predmetu.
Údržba a čistenie: Pohyblivé kovové časti račny ošetrite podľa potreby vhodným mazivom. Upínací pás, ak je znečištený, čistite len vodou, nepoužívajte čistiace prostriedky, alebo chémiu. Môže dôjsť k poškodeniu pásu.
Šírka [mm]: | 50 |
---|---|
Dĺžka | 8 m |
Podľa nosnosti | 5 t |
Dodanie do boxu / výdajného miesta | Áno |
Příloha 1 | Používání popruhu.docx |
---|